Всяко модерно момиче знае каква голяма роля играе фризьорът за модерния външен вид, самочувствието и дори - кариерата. Фризьорът може да направи чудеса с косата ни, но и да я съсипе. Вероятно всяка от вас е попадала на поне един псевдо специалист, срещата с който ще помни цял живот.
Dama.bg ви подготви няколко признака, показващи категорично, че е време да си потърсите нов фризьор.
- Фризьорът Ви не зачита вашето мнение: Свикнали сте един с друг, познавате се добре и дори си пиете кафето заедно. В един момент любимият Ви стилист престава да Ви слуша, да се допитва до Вас и да обръща внимание на мнението ви. Макар че вие си плащате, той смята, че Ви прави услуга и знае най-добре какво да прави с косата Ви. Всеки път, когато искате да изпробвате някоя нова прическа, той Ви разубеждава. Прекрасно е да имаш фризьор, който е толкова загрижен, но в крайна сметка той трябва да сбъдва желанията Ви, а не да ги пренебрегва...
- Самозабравя се с ножицата: Няма нищо по-неприятно от това да установите след посещение във фризьорски салон, че липсват 5 пръста от дължината на косата Ви, когато искате да пуснете дълга грива. Всеки път казвате да подстрижат само връхчетата, но се разделяте с много повече. Ако поискате обяснение, Ви отговарят, че косата Ви не е в добро състояние. Дори това да е така, Вие решавате точно с колко коса искате да се разделите. В случай че това се случи повече от веднъж, е време да смените фризьора си.
- Не признава грешките си: Фризьорите не са безгрешни, нито перфектни. Ако новата Ви прическа не съвпада с очакванията Ви, стилистът е този, който трябва да я поправи. Има специалисти, които никога не признават грешките си и отказват да поправят щетите. Ако сте попаднали на такъв, е време да се разделите.
- Чакате с часове: Въпреки че всеки път се обаждате по телефона за час, се налага да чакате реда си дълго време. За да не губи клиенти, фризьорът Ви поема много желаещи, а на Вас не ви е удобно да му се противопоставите. Или пък говори дълго време по мобилния си телефон, докато самите Вие бързате за бизнес среща.
- Поведението му е обидно: Добрият фризьор е като добрия барман - трябва да изслушва клиентите си и дори да им дава съвети в рамките на нормалното. Има и такива, които обиждат, подиграват се, иронизират, клюкарстват, спорят на деликатни теми като религия и секс - всичко това не е особено професионално и не се налага да плащате за този фарс.
- Много е бавен: Разбираме, че това отнема време, но няма как да отделим четири часа за прическа или цял ден с боядисването. Не искаме да прекараме целия си свободен ден във фризьорския салон...
- Цените са абсурдни: Свикнали сте да посещавате един и същи фризьор, който обаче не спира да увеличава цените си без никакви намаления за постоянните клиенти. Всяка от нас е готова да плати за доброто обслужване, но защо трябва да се чувстваме излъгани след това?!
- Липсата на добра хигиена: Фризьорът трябва да поддържа добра хигиена и това не е прищявка, а необходимост. Може много да сте доволни от услугите му, но всеки път да изпитвате ужас от 5-те котки, които обикалят салона, от мръсните и стари гребени, четки, ножици... Време е да спрете да плащате за тази "привилегия"!