Водещото приложение за разговори празнува 7 години от създаването си, като за този период бележи ръст в приходите и в броя потребители, предоставяйки едновременно с това сигурна среда за разговори

Viber, едно от водещите приложения за разговори в света, разработено от Rakuten Viber, празнува 7 години, като затвърждава своя основен ангажимент - да свързва хората по света сигурно и свободно, без значение кои са или от къде са. Благодарение на това, че приложението остава вярно на своите убеждения и ценности, постига значителен ръст в приходите и в броя потребители, без да се възползва от техните данни – основно предимство пред останалите подобни апликации.

Като едно от първите приложения за разговори, което предоставя криптиране от край до край от април 2016 г., Viber винаги поставя личното пространство и сигурността в основата на своя ангажимент към потребителите. Комуникацията през Viber е защитена по подразбиране, което означава, че никой – дори Viber – няма достъп до съдържанието на разговорите и съобщенията. Това още значи, че Viber не таргетира потребителите на база събрана информация, разговори или последвани брандове, за разлика от други приложения за разговори. Защитата на потребителската информация винаги е била водещ ангажимент на Rakuten Viber. Постоянното взаимодействие на потребителите с приложението доказва, че именно тези принципи отличават Viber от конкурентите.

„В последните седем години, Viber бележи забележителен ръст. Тази година броят на потребителите ни се увеличи с 20%, а приходите ни се удвоиха“, сподели Джамел Агауа, глобален изпълнителен директор на Viber. „За това време спечелихме доверието и лоялността на нашите потребители, и решихме предизвикателството, наречено монетизация. Това ни позволи да ускорим своя стремеж към иновации, като едновременно с това не отстъпваме от ангажимента си да предоставим сигурност на своите потребители. Следващата година ще пуснем функционалности, които да увеличат скоростта и удобството при индивидуалните и груповите разговори. С поглед към бъдещето, запазваме целта си да бъдем приложението, което потребителите отварят първо всяка сутрин, място, където могат да говорят свободно и сигурно, без досадни реклами.“

За да благодари на своите потребители и да отпразнува годишнината си, Viber раздава подаръци на стойност 7 милиона долара в платформата. Потребителите, които се абонират за официалния чат бот на приложението, ще получат разнообразни подаръци на произволен принцип, сред които Viber Out кредит на стойност до 3 долара или един от петте най-продавани платени стикер пакети – напълно безплатно. Те също така могат да поканят своите приятели и семейство да се присъединят към чат бота, за да получат подаръците си там. Чат ботът е достъпен на адрес: http://bit.ly/Viber7Celebration

За Rakuten Viber: В Rakuten Viber свързваме хората, без значение кои са и откъде са. Над 1 милиард потребители по света имат достъп до разнообразие от функции като индивидуални съобщения, видео обаждания, групови чатове, актуализации и дискусии с техните любими марки и известни личности. Ние предоставяме на нашите потребители сигурна и свободна среда, където да споделят емоциите си. Rakuten Viber е част от семейството на Rakuten Group, световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Присъедини се към Viber сега и се наслади на най-доброто в света изживяване.

За Rakuten: Rakuten, Inc. (TSE: 4755) е глобален лидер в интернет услугите за хора, общности, бизнеси и общества. Основана в Токио през 1997 г. като платформа за онлайн покупки, Rakuten развива своите услуги в областта на онлайн търговията, финансовите технологии, дигиталното съдържание и комуникациите за повече от 1 милиард потребители по света. От 2012 г. Rakuten влиза в класацията на Forbes топ 20 „Най-иновативни световни компании“. Групата на Rakuten оперира в 29 държави и региони, като разполага с над 14 000 служители.