България, 19 октомври 2017 - foodpanda, международната компания за поръчка и доставка на храна, придобива нов облик в своите пазари, предлагайки на клиентите си различна визуална идентичност, която да придружава добрата храна в ежедневието на хората.

Подобреният външен вид на марката ще създаде стойност и влияние в бързорастящата индустрия за доставка на храни, особено с новия си изключителен розов цвят. Пандата, емблематичен символ на марката, ще остане в челните редици, но с по-модерна версия. Използването на опростена форма ще запази удобството и ще подобри запомнянето на логото. Освен това шрифтът е актуализиран, за да бъде по-съвременен, в съответствие с новата посока на марката. "Ние сме много развълнувани да изградим новия имидж на марката и да разпространим новия розов цвят на нашите пазари. Това е началото на нова ера и ни дава възможност да се откроим по улиците на градовете, които покриваме ", казва Джулиан Дамс, Глобална организация на производителите на храни.

Независимо от желанието или ценовия диапазон, foodpanda въвлича всичките си градове до един вълнуващ свят от аромати - само сега ще го направи с нов розов цвят. Приложението foodpanda и уеб сайта въвеждат подобрен потребителски интерфейс и дизайн, както и няколко нови функции. Сега клиентите ще могат да получават динамични срокове за доставка, които отчитат подготовката на храната и времето за достигане на желаното от тях място до последната минута. В допълнение, foodpanda също така въведе функция за проследяване на живо, което ще позволи на клиентите да гледат в реално време, как техните поръчки се отправят от любимите ресторанти до прага им, безпроблемно!

Оборудването на доставчиците и материалите в ресторантите ще включват и новия дизайн и логото, без да се налага промяна в качеството на услугите за клиенти или партньорски ресторанти. "Ние възприехме освежения дизайн като възможност да подобрим видимостта си и да осигурим още повече безопасност на доставчиците. Новите им екипи са, привличащи вниманието, а якетата на доставчиците-леки и водоустойчиви. Също така добавихме отразяващ материал в различни части, който ще бъде по-забележим за другите по пътя. Тази комбинация от стил и безопасност ще гарантира, че ще бъдете забелязани на улицата и ще позволи на шофьорите да се насладят на доставката, докато са в безопасност", добавя Дъмс.

Искаш ли да видиш какво подобрихме? Ела на нашия сайт или свали мобилното ни приложение за iOS или Android!

За компанията:

foodpanda е посветена на любителите на храната по света, на доставянето на любимите им ястия от местни ресторанти. От създаването си, компанията за поръчка и доставка на храна е нарастнала с повече от 27 000 партньорски ресторанта в повече от 190 града в 12 страни от Азия и Централна Европа в световен мащаб. foodpanda е активна в Хонконг, Сингапур, Тайланд, Малайзия, Пакистан, Тайван, Филипините, Бангладеш, Бруней, Индия, Румъния и България. Тя принадлежи на Delivery Hero, световен лидер в индустрията за доставка на храни.

Как работи:

Чрез уеб сайта foodpanda или чрез новите приложения за iOS и Android клиентите могат да влязат в района си и да видят списък с ресторанти, обслужващи техния квартал. След като са намерили храната си по избор, те могат заплащат онлайн чрез сигурната платформа. Поръчката след това се подготвя внимателно от ресторанта, взима се от доставчика и се доставя направо до прага им.

 


Facebook: https://www.facebook.com/FoodpandaBulgaria/

Twitter: https://twitter.com/foodpandaBG

Instagram: https://www.instagram.com/foodpanda_bulgaria/