Сигурни сме, че дори в момента имате редица мобилни приложения на телефона си. Именно той изпълнява ролята на дигиталният ни паспорт, събира редица спомени, интереси и дори ни позволява да останем във връзка с всички приятели. Благодарение на него можем да поръчаме храна, да разплатим месечните сметки и да изпълняваме много лесни и интуитивни задачи.

Ако вярваме на статистиката, все повече клиенти предпочитат търговците и бизнесите, с които партнират, да разполагат с мобилна версия или поне мобилно приложение, за да може работата да бъде в пъти по-лесна. Ето защо откриваме, че има брандове, които поддържат и двата варианта, за да могат да отговорят на предпочитанията на всеки един клиент.

Анализаторите посочват bet365 приложение като един от добрите примери в практиката на развлекателната индустрия. Чрез него всеки един почитател може да използва всички функции на онлайн индустрията за спортни прогнози, както и за казино игри, при това използвайки всички бонуси и промоции, които са налични в платформата. Ще открием, че благодарение на същото, клиентът може да получи актуална информация, както за бъдещите спортни дербита, така и за някои по-добри условия и в двете платформи – спортните залози и казино индустрията. Изненадващото е, че дори можем да продължим да гледаме спорт на живо, като тази иновация започна да печели вниманието на все повече клиенти.

В повечето случаи мнозина биха попитали дали си струва да изтеглим мобилно приложение, особено след като сайтът работи достатъчно добре и оперира изключително точно с всички изисквания. Истината е, че нито един бранд няма претенции какво точно ще използват клиентите, но статистиката показва, че мобилните телефони се увеличават, а с пристигането на следващите стандарти за пренос на мобилни данни, въвеждането на нови и още по-добри функции ще е факт.

Освен това не трябва да забравяме, че когато използваме такова, работата става доста по-бърза и дори някои ресторанти разполагат точно с тази опция, за да ни позволяват да поръчваме храна, да правим резервации и дори да отменяме същите. За индустрията това е достъп до самите клиенти и събирането на информация, която помага да се подобри цялостно системата. Пишем тези редове с ясното съзнание, че GDPR пази всички лични данни и когато оставяте такива, бизнесът трябва да се съобразява и да ги използва единствено и само в своята платформа. Това също така трябва да ни подсказва, че ще получаваме адекватни промоции и ще присъстваме в лоялни програми, като точно такива има налични и при букмейкърите.

С изтеглянето на едно мобилно приложение, ние автоматично създаваме нашият дигитален профил и точно той дава шанс на индустрията да разбере и промени някои основни практики в наша полза. Разбира се, дали ще го използваме или не, остава единствено и само личен избор, никой няма да ни принуди да го свалим, изборът е винаги само и единствено наш.

С оглед на технологичните предимства и фактът, че получаваме достатъчно добри опции за развитие, спокойно ще се насладим и на някои много добри функционалности, като не трябва да забравяме, че подадената информация винаги се пази не само от нас самите, но и от мобилните платформи. Ако се чудите безопасни ли са този вид апликации веднага ще отговорим – да. При букмейкърите винаги имаме необходимата защита, както от самия лиценз за опериране, така и от европейското законодателство. Същите изисквания покриват и всички останали брандове, които също попадат под изискванията на европейските комисии.

Следователно можем да кажем, че подобни действия си заслужават, въпросът е колко точно искаме да ги използваме.