На множество места във френската столица изникнаха интерактивни врати, които отвеждат пешеходците към други европейски градове.
За да насърчи пътуването на хората, известна железопътна компания инициира рекламна кампания, която изпраща пешеходци до други европейски градове само чрез отваряне на една врата. Кампанията, наречена "Europe, It’s Just Next Door", се отличава с ярко оцветени врати и много приятели.
При отваряне, вратите показват събития, които се случват в реално време в съответния град. Така например първите пешеходците, които отвориха този портал към други култури, имаха възможност да наблюдават спектакъл на мим в Милано, да се сдобият със свой портрет, нарисуван от художник в Брюксел, или се присъединят към танц на хип-хоп група в Барселона.
"Тези интерактивни забавни преживявания не само създават мултикултурни връзки сред европейците, но и ни позволяват да разберем, че в крайна сметка всички градове на Европа са наши съседи", уточняват организаторите.