Луксозният бранд за бельо Victoria's Secret преименува своята най-нова кампания във Великобритания, озаглавена първоначално „Перфектното тяло“, на „Тяло за всеки“ ("A Body For Every Body").
Това се случи, след като първоначалната идея за слоган бе разчетена като налагане на стандарт за почти невъзможни за постигане мерки или наставническо отношение към аудиторията.
Промяната идва в резултат от британска петиция за редактиране на рекламата, в която са се подписали над 26 000 души, съобщава „Индипендънт“. Точно тя определи като „безотговорен“ маркетинга на новата серия сутиени на марката Body. Реакциите в момента са, че промяната е „стъпка в правилната посока“.
„Чувстваме, че тази промяна отразява по-приобщаващо и здравословно послание“, коментира Франсис Блек, стояща зад кампанията срещу първоначалното съобщение на Victoria's Secret.
Критиката идва в навечерието на ежегодното шоу на бранда, което тази година ще се проведе в Лондон.