За много от нас разходките из магазините са начин за облекчаване на стреса и отпускане. Толкова е хубаво да го правите, да избирате дрехи и след това да се гледате с нови тоалети в пробната. Когато сте там, замисляте ли се някога колко работа са свършили търговците, за да сте сигурни, че купувате колкото се може повече неща?
Заинтересувахме се от това и решихме да научим повече за важността на пробните в магазините. Ще ви покажем кои характеристики на пробната ни влияят най-много и ни карат да купуваме повече.
Вероятно и вие понякога правите непланирани покупки. И когато се приберете, гледате какво сте си взели и се опитвате да разберете какво ви е накарало да си купите тази безформена чанта в цвят, който дори не можете да назовете! Искаме да разберем повече за това.
Оказва се, че когато пазаруваме онлайн, 1 на всеки 5 неща се връща обратно на продавача, но когато го правим офлайн, това се случва 2 пъти по-рядко. Връщанията винаги са допълнителни разходи за продавачите, така че се опитват да минимизират сумата.
Клиентите, които използват пробни, купуват 7 пъти по-често от тези, които не влизат в тях. Това означава, че 70% от всички решения за покупка се взимат именно там. Освен това, ако продавачът помогне на клиент, има шанс той да купи 3 пъти повече. Така че не е изненадващо, че веригите магазини са наистина сериозни по отношение на детайлите, за които дори не мислим. И ето някои от триковете, с които ни карат да купуваме техните продукти.