Звездните дами, които толкова обичаме, нерядко имат повече от един талант. Някои от тях са успешни бизнес дами и определено обичат да се изявяват в областта на модата и козметиката. Годините натрупан опит и грижите, които полагат за себе си, ги правят точните хора, които могат да създадат козметични брандове. Разгледайте галерията и вижте кои са едни от най-успешните козметични линии на звездите.
1 от 11
7 звездни дами, които пренаписаха ПРАВИЛАТА в козметичната индустрия със своите лични БРАНДОВЕ
8
638
8
JLo Beauty на Дженифър Лопес
Поп дивата може да се гордее освен с иконичната си фигура, и със здрава коса и безупречна кожа. Всеки иска да знае малките ѝ тайни. Когато я питат за продукти за лице, Дженифър издава, че колкото по-малко козметика се ползва, толкова по-добре. Тя твърди, че за блестящата кожа са необходими 5 фактора (нарича ги 5 S’s): сън, слънцезащитен крем, серуми, добавки и водене на здравословен, разумен живот. Работата ѝ по нейния бранд JLo’s Beauty започва, когато тя осъзнава, че това, което причинява стареенето, са възпалителните процеси. А хидратацията на кожата може да ограничи възпалението. Нейната линия има общо 8 продукта, които осигуряват на кожата плътност, стегнатост и блясък.
The Outset на Скарлет Йохансон
Двукратно номинираната за Оскар актриса разкри, че пуска своя нов козметичен бранд през тази година. През годините Скарлет вече е работила като посланик на други марки за красота, но решава, че е време да изрази своята собствена визия за женската красота чрез козметика. Брандът ѝ The Outset стартира с пет продукта, предназначени да изразят минималната грижа за кожата на самата Йохансон. В миналото красивата звезда е имала проблемна кожа и от това е страдало самочувствието ѝ. Днес, на 37 години, тя се чувства сигурна и уверена в себе си и иска да сподели собствените си виждания за грижа за кожата с други дами по света.
About-Face на Холзи
Стилът на американската изпълнителка и тежкият грим, който тя предпочита, я подтикват да създаде своя линия за декоративна козметика. Според нея гримът трябва да изрази индивидуалността на всеки човек, а не да е прикрива. Холзи си пада по силните и крещящи визии от 90-те години и точно такива са продуктите, които About-Face предлага.
Haus Laboratories на Лейди Гага
Целта на марката за красота на Лейди Гага е да „разпространи доброта, смелост и креативност в света“ чрез формиране на идея за себеизразяване и преоткриване. Според поп звездата гримът може да изрази красотата на всеки човек, независимо дали умее да се гримира или само иска да опита.
Продуктите на нейния бранд се произвеждат в Италия, изцяло веган и без тестване върху животни. А най-добрата реклама за козметиката ѝ е лицето на самата Гага, когато е на сцената, а гримът ѝ изобщо не се размазва.
Honest Beauty на Джесика Алба
Както говори и името на бранда („честна красота“), Джесика го свързва с чистотата, елегантността и устойчивостта. Самата актриса твърди, че създава продуктите си с мисълта за здравето на хората и за планетата. Много серуми и кремове имат в състава си химикали, които са вредни за поставяне под очите, така че създаването на здравословни продукти, които също да изглеждат като истински грим, е била най-голямата цел на Джесика при създаването на линията.
Rhode на Хейли Бийбър
Хейли Бийбър работи от доста време по своя бранд за грижа за кожата и неговата поява се очаква през юни 2022 г. Линията ще включва продукти за вана и душ, кремове за кожа, продукти за лична хигиена, грижа за косата, козметика и т.н. Хейли е правила много изследвания, свързани с грижата за кожата и дори е помогнала на съпруга си Джъстин да се справи със състоянието на своята. „Смешно е, защото имаме наистина сходни типове кожа, така че много от продуктите, които проработиха за мен, в крайна сметка помогнаха и на него.”, признава тя.
Iman Cosmetics на Иман
Моделът Иман е благодарна на своята майка, която е я научила да цени себе си. Тя самата твърди: "Ако красотата е в очите на гледащия, нека гледащият бъдеш ти." Виждайки неравенството между белите и тъмнокожите модели в индустрията, Иман решава да промени правилата на играта. Iman Cosmetics стартира през 1994 г., а поводът е, че гримьорът на първата ѝ снимка нямал основа, подходяща за цвета на кожата ѝ. Оттогава брадът се възприема като „марката за красота, която запълни пазарната ниша за козметика за чернокожи жени“. Иман приема линията си не простсо като бизнес, а като лична мисия.
Елиза Христакиева
05.06.2022