Лектор на деветото издание на семинар Интернет маркетинг с нулев бюджет ще бъде онлайн предприемачът и истински маркетинг виртуоз - Борил Богоев!
Ето какво сподели той преди обучението на 3-ти юни:
“Съдържанието е много мощен фактор за предразполагане на потенциалните клиенти, за изграждане на авторитет и за генериране на продажби. То буквално е златно за нас”.
Ключовите моменти при създаване на златно съдържание:
1. Аудитория
Да знаем за кого пишем, да го познаваме и да пишем за него. Не можем да имаме просто "хубаво съдържание" за всеки.
2. Цел
Да знаем какво искаме да постигнем с това съдържание. Да продадем? Да убедим? Да предразположим?
3. Формат и структура
Да изберем дали съдържанието да бъде блог пост, доклад, електронна книга, видео, инфографика. Всеки от форматите има специфични изразни средства и особености.
4. Тайминг
Трябва да изберем добре момента, в който представяме това съдържание на аудиторията, така че да постигнем желания ефект.
5. Канал за комуникация
И, разбира се, важно е внимателно да изберем канала за комуникация - блог, социални мрежи, имейл - за да достигне съдържанието ни до целевата аудитория.
Какво още ще сподели Борил ще научим на 3ти юни в Essence Center, София.
До 2 юни е активна и промоция за регистрация на 2-ма души - Регистрирайте втори участник със „Стандартен билет“ и ще получите 50% отстъпка от цената на неговия билет!