Случвало ли ви се е да не бъдете приета сериозно, само защото сте жена? Някой казвал ли ви е, че жените не могат да постигнат успех със собствен бизнес? Е, скъпи дами, зарежете предубежденията, защото това не е така. И поредното доказателство за силата на мечтите и успеха е пред вас – „Бизнес на високи токчета”, истинската история на марката „Джими Чу“, превърнала се в символ на бленуваните от всяка жена обувки.

Бих се рад­вала, ако книгата ми е полезна на хората от бизнеса, особено на предпри­емачите, и то на жените предприемачи. Жените са заливани с клишета и противоречиви съвети. Сигурно е много объркващо за една млада жена да определи достатъчно рано колко да е сме­ла и колко успешна се очаква да бъде.Сигурна съм, че вече се досещате какъв ще бъде най-важни­ят ми съвет към тези млади жени – да следват инстинктите си. Ако инстинктите грешат, това се разбира много скоро и може да се поправи с промяна на курса, но да се оставиш ветровете на противоречивите мнения да те подмятат напред назад, не води доникъде. Трябва да знаеш къде си и че ценността ти като чо­вешко същество не зависи от ничие одобрение, но въпреки това не трябва да спираш да се учиш и да се развиваш.

Тамара Мелън,

Съосновател и креативно ядро на „Джими Чу“, автор на „Бизнес на високи токчета“

 

Малкоизвестен се оказва фактът, че обувките „Джими Чу“ са идея не на малайзийския обущар Джими Чу, а на англичанката Тамара Мелън, дъщеря на предприемач и модел на „Шанел“, която намира сили у себе си да преодолее униженията от страна на майка си, довели я до алкохолизъм и наркозависимост, и решава да направи нещо смислено с живота си – защо не нова марка удобни, красиви и висококачествени обувки, които да превземат обувния свят и да се настанят в мечтите на всяка жена, била тя героиня от „Сексът и градът“, или домакиня и майка на три деца?

Това е историята на един класически успех – от абсолютното дъно на дисфунцкионалното семейство и наркотичната зависимост, до трона на една от най-влиятелните жени в бизнеса с луксозни модни стоки. Не благодарение на семейното богатство, а въпреки усилията на майка ѝ да я унищожи психически и емоционално.

Бистра Георгиева,

Генерален директор на „Академия Президент“, преводач на книгата „Бизнес на високи токчета“

 

В своя откровен мемоар Тамара Мелън разкрива как чрез постоянство и борбен дух всичко се оказвавъзможно. След уволнението й от световноизвестното списание „Вог“, Тамара решава да избяга от вече отъпканите следи и да си проправи път през труднодостъпни сфери в бизнеса в най-сурови условия. Противно на всеобщите очаквания, модният свят се оказва далеч не така гостоприемен към жените на ръководни позиции, борещи се за идеите и целите си. По пътя си към върховете, Тамара Мелън преминава през всички възможни житейски и професионални трудности, за да превърне инвестиция от £150 000 в бизнес за милиони.

Бизнес на високи токчета е наръчник на успешната жена предприемач и дава идеи как да оцелеем в света на бизнес акулите, без да изгубим себе си.

Хубавото на тази книга е, че показва истинското лице на модния свят. Има много книги за световноизвестни дизайнери и марки, но много са малко тези, които показват трудностите на модата като бизнес.

Веселена Марчева

Основател на дизайнерска къща „Attitude 157

„Бизнес на високи токчета” включва полезни уроци от живота, които неизбежно се научават по трудния начин –като ги преживееш. Успехът почти винаги е отражение на сила и упорство, понякога стигащи до крайност, а света на бизнеса изисква много  повече от талант и креативност. Как трудностите в живота могат да бъдат трамплин към върхови постижения? На този въпрос ви отговаря Тамара Мелън в мемоара си „Бизнес на високи токчета“.